30 DAGARS BLOGG LISTA

Ja nu kommer den :)

Dag 1: Lite om mig
Dag 2: Min familj
Dag 3: Det här har jag gjort i dag
Dag 4: Mina intressen
Dag 5: Mitt allt
Dag 6: Det här åt jag idag
Dag 7: Min drömresa
Dag 8: Mina rädslor
Dag 9: Något jag saknar
Dag 10: Favorit sak
Dag 11: Det här älskar jag
Dag 12: Favorit bok-film-tvserie
Dag 13: Jag hatar när..
Dag 14: 10 saker jag vill göra innan jag dör
Dag 15: Mitt mål
Dag 16: Dagens look
Dag 17: Mina favorit skor
Dag 18: Om mina kompisar
Dag 19: Min favoritlåt
Dag 20: Något jag borde göra oftare
Dag 21: Något jag vill ha
Dag 22: Mina favorit plats
Dag 23: En person som betyder mycket för mig
Dag 24: Favorit motto
Dag 25: Nått jag ALLTID gör
Dag 26: Om jag skulle byta utseende med någon, skulle jag byta med...
Dag 27: Om jag vann 10 miljoner
Dag 28: Dagens händelse
Dag 29: Mina idoler
Dag 30: Min dröm

Aaa, där har ni listan!! Jag börjar med Dag 1 i morgon!!
 
Puss på er! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0