BEROENDE.NU

Okej, kom hem för jag vet inte hur länge sedan men jag åt lite mellis elr fika som jag vill säga eftersom att det var typ mariekex, plommon från vårt träd (hahah viktigt) nää men dom är goda och sedan mjölk till det då!! :) gott!
Strunt samma, nu ska jag glo lite mer på one tree hill!! :) Den är jätte bra och är typ helt beroende av den just nu!!
 
 
Senare i kväll så ska jag på en sista repetition av konfirmationen, eftersom att den är på lördag så måste vi ju veta vad vi ska göra... hahah aa, men i tisdags så tog vi ju en gruppbild på oss i min konfagrupp och jag tror inte en ända vart bra på mig -.- mm kul.
 
Aja, nu måste jag dampa one tree hill så att jag hinner så många avsnitt jag kan ;)
PUSS!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0