DAG 1: LITE OM MIG SJÄLV

Ja, då ska väl jag berätta lite om mig själv då.. Jag är inte så jätte bra på det men vi kör!
 
Jag heter då Sara, jag är 15 år gammal och i måndags började jag nian :'( . Jag bor i sollentuna med min familj som jag ska berätta om i morgon, mina kompisar bor också här i sollentuna förutom Nicole då.. På fritiden gillar jag att hänga med kompisar, lyssna på musik och dansa eller spela ringette. Jag går på streetdance tillsammans med Amanda (www.amandahakanssons.blogg.se). Vi har precis anmält oss till nästa termin och det ska bli sjukt nice! Börjar på måndag, woopwoop! :) Men annars är jag som typ alla andra, jag ÄLSKAR att skratta och är för det mesta glad... vilket ni antagligen kommer märka på mina bilder, ler typ alltid på dom när jag inte är sur såklart ;) Hahha aa men det var väl lite om mig.. PUSS!
 
Ni ser?? Japp, jag ler!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0