DAG 10: FAVORIT SAK

Asså, favorit sak.. är det då som en grej eller en sak att göra? Strunt samma jag tar en grej en sak som jag gillar, alltså en favorit sak, hahah komplicerat här asså ;) Aja, min favorit sak är nog min mobil för man kan göra så mycket med den...
Älskar den min beebis :) <33 Har typ alltid den med mig, vet aldrig liksom när man ska bli uttråkad.. Men när man blir det så har man mobilen med sig och ja då är det bara att lyssna på musik, spela något spel eller göra något annat på den som t.ex kolla instagram eller blogga :) Min mobil har allt! Nää men nästan haha.. Fan! Varför har jag mitt liv i iphonen för? Låter som värsta nörden, men ärligt min mobil är min favvo sak!
 
Puss, imorgon är det konfimation <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0