DAG 3: DET HÄR HAR JAG GJORT I DAG

Okej, dag 3 nu då :) min dag har faktiskt varit ganska bra idag..

Först så var jag i skolan och det var väl inte så jätte roligt men det var väl helt okeej liksom, sedan så hade vi no som sista lektion och vi fick sluta tidigare!! Woopwoop! Vart fett glad! (men vem skulle inte bli det liksom) hahahah men då så drog jag hem till Manda och var där till typ 4 eller nått sånt för sen skulle vi dra till sollentuna centrum och träffa Mostafa, Leit och Nicco...

Vet inte när jag och Manda kom dit men fick vänta ganska länge tills dom andra kom och joina oss... Men det gjorde inget, jag och Manda gick runt i olika äffarer typ om och om igen, HAHAHHA!! Och senare så gick vi in i body shop igen för typ 5 gången eller något sånt.. Och hon bara "Hej, är ni här igen?" Haha omg vi är fan stammisar på Body Shop nu!! ;)

Aja, sen så kom dom i alla fall och det blev lite pinsam tystnad men inte så farligt jag trodde det skulle bli... Men när dom kommit så gjorde vi inte så mycket... Mest typ gick runt och snackade, spelade lite fotboll med en boll vi lånat av någon snäll tjej i ett hus i närheten, haha hon måste trott vi var mongon eller nått. XD haha aja, sen drog vi till donken för att äta något.. Tyvärr hade vi glömt pengar men Musse och Leit va så schyssta att dom betala för oss, TACK!

Sen så var jag tvungen att åka hem -.- åkte tåget från häggvik till Manda för att hämta mina saker... Sen när jag var på väg tillbaka till tåget så mötte jag Amanda igen. HAHAHA aa cp jag vet.. Men hon stannade kvar med dom andra medans jag åkte hem till henne och hämta mina grejer..

Aja, Puss!! Nu ska jag se hunger games!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0