DAG 4: MINA INTRESSEN

Tjoo!

Kom hem för typ en timme sedan.. Vart ute och chillat med Manda och Melinda!! Nice! :) Men nu är jag hemma och ska blogga om mina intressen..

Okej, intressen för mig är typ saker jag gillar att för på fritiden och det är då:

Spela ringette- Typ den bästa sporten jag vet!! Så himla roligt och jag älskar att hålla på med det!

Streetdance- Nått jag bara gått på i typ 3 terminer men jag gillade det direkt och det börjar på måndag igen!! Woopwoop! Längtar! <3

Musik- Jag ÄLSKAR att lyssna på musik!! Förut gjorde jag det typ aldrig men sen så började jag lyssna mer och mer så nu skulle jag dö om det inte fans musik! Ärligt!

Hänga med kompisar! :)- När jag inte tränar eller måste göra läxor så chillar jag gärna med mina kompisar.. Det är så nice och man kan vara sig själv! Btw, jag älskar att träffa nya människor!

Aa, det där var väl några av mina intressen eller alla kanske.. Jag vet inte ;) haha puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0