DAG 5: MITT ALLT

Okej, här kommer dagens 30 dagars bloggning :)

Aa, mitt allt då.. Jag vet inte riktigt men vi kör på saker jag inte klarar mig utan, det är mitt allt :) Okej saker jag inte klara mig utan är kanske inte så mycket saker men dom är viktiga för mig!

-Min mobil, jag har typ alltid den med mig och kollar saker på den.. Värsta kontrollfreaket! HAHA :)

-Ringetten, jag verkligen älskar det den!! Vet inte vad som skulle hända om jag inte fick spela! Skulle dö!

-Mina vänner! Dom betyder så mycket för mig, stöttar och bara gör dig le! <33 Tack för att ni finns..

Och sist men inte minst...

-Mina föräldrar! Dom betyder sjukt mycket för mig!! Även om dom kan vara skit jobbiga ibland så vet jag att jag ALLTID kan lita på dom!! <3 Jag älskar er!

Puss! Snart går jag och lägger mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0