DAG 8: MINA RÄDSLOR

Okej, dag åtta nu då... Mina rädslor, hmm jag vet inte riktigt. Det får jag tänka på en liten stund
känner jag haha! xD Nää, men ärligt här kommer en lista...
 
- Att det ska hända något med min familj eller vänner...Att dom ska dö, skada sig väldigt illa eller något annat hemskt. Jag vet inte riktigt varför jag är rädd för det men jag tror att jag började bli rädd för det när vi gick i fyran och min vän dog. :(
 
- Spindlar eller jag vet inte kanske mest tycker dom är äckliga med sina åtta ben och håriga kropp, det är nog det ända djur jag inte gillar och...
 
- GETINGAR förstås, hatar dom!! Har typ alltid varit rädd för dom och det känns alltid som om det är mig dom går på hahah. Typ om vi sitter ute och äter så kommer alltid till mig och min tallrik! haha mobbning!
 
Jag kommer faktiskt inte på något mer... asså, jag är inte rädd för så mycket men om jag kommer på något mer så lovar jag att säga till ;) haha Btw, spindlar är jag kanske inte sådär jätte rädd för hahah
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0