DAG 9: NÅGOT JAG SAKNAR

Okeej, i dag blir det ingen lista på saker, nej.. Idag eller ikväll, skit samma, nu blir det en sak som jag saknar och det är om man inte räknar med Amanda som är i turkiet och Denise som inte går i min skola längre :'( Aja, något jag saknar är... Att få vara liten igen, typ som när man gick i lågstadiet. Att bara så leka, vara med kompisar och ha roligt... inga bekymmer inget viktigt att tänka på eller komma ihåg..
 
Jag säger inte att jag inte gillar att vara äldre men det skulle bara kännas så himla skönt ibland.. Att bara vara liten och inte tänka på så mycket mer än vem man skulle vara med efter skolan och annat sånt man kunde tänka på när man var liten. :) Jag vet inte varför men ibland önskar jag bara att jag var liten igen eller att man kunde leva föralltid och välja vilken ålder man ville vara!! :) <33 shit, vad skönt det skukle vara!
 
Men det var väl det, btw, är det bara jag som känner så här ibland? :) DELA!
 
Puss, gissa vad jag ska titta på nu?! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0