DAG 2: MIN FAMILJ

Aaa, eftersom att jag ska följa den här 30 dagars grejen så är det väl om min familj i dag då :) har ändå tråk på bussen nu så ja, jag kan väl blogga om dom, hahah nää va taskig jag är..

Aja, jag bor i alla fall i sollentuna med min familj. Min mamma Malin, min pappa Patrik och min storebrorsa Fredrik som är två år äldre än mig (95:a om ni inte kan räkna, haha). Aja, han går i alla fall första året på gymnasiet nu då eftersom han har gått om ett år.. Mina päron är helt okeej, dom kan vara lite konstiga/knäppa ibland (men det är väl allas föräldrar liksom). Hahah

Aa, men vet inte vad jag mer ska säga om dom så det var väl allt ;) bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0