DAGEN

Heeej! Igen :)

Tänkte att jag skulle ta och berätta om dagen lite mer, mest för att jag vill blogga eftersom att jag har tråk. Så här kommer dagen då...

I morse så vaknade jag fett tidig, tror den var typ halv nio elr något sånt, men jag skyller på vatten-snubbarna (dom babbla skit högt) aa, i alla fall jag orkade inte gå upp (vem orkar det när man är ledig liksom) så jag låg kvar men kunde inte somna om -.- vilket är ganska irriterande, nej vänta nu sa jag fel väldigt irriterande. Strunt samma gick i alla fall upp efter ett tag för att fixa lite med bloggen tills alla vaknat så att vi kunde dra till stan sen...

Åt lite frukost innan jag drog till Amanda för att sedan åka vidare till stan och träffa Danni och Emil, Nicole hoppade på samma tåg som oss, så vi åkte tillsammans in :) När vi kom in till stan så drog vi direkt till hörorget och sergels bio, eftersom att det var någon fanta provnings grej där och man fick gratis biobiljetter :) hehe

Sedan har vi typ bara gått runt i stan och kollat på saker.. Men det är ju typ det man gör där, Hahaha ;) Btw, har sett massa snygga killar i dag! Tummen upp! Haha

Skit samma, sedan kom vi på att vi kunde gå på bio eftersom att vi nu hade biobiljetter! (Y) Vi tittade på "Magic Mike" haha ;) jupp! Efter filmen så spö regnade det, verkligen.. Inte kul -.- Men som tur va så hämtade Niccos pappa oss och vi vart inte så blöta..

Haha och nu är jag då hemma :) Jag känner att det här vart ett vääääldigt långt inlägg... Men det gör väl inget, då har ni ju något och läsa (ja, för det här är ju såå intressant) hahaha :)


Nää, nu måste jag sova... Skit trött, men aa det har vart en chill dag :) Puss och god natt på riktigt nu ;) <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0