~LITE NERVÖS SÅ DÄR~

Hehe, aa i morgon börjar man nian då.. Shit, va det känns skumt!! Lite nervös är jag också även om jag ska gå i samma klass och samma skola. Fan jag har ångest, sommarn gick så himla snabbt och nu är det skola igen och jag får panik för sen måste jag välja gymnasium och sånt.. Aa!! Aja, strunt samma. I morgon är det första dagen i nian och man är äldst på skolan om man inte räknar med dom andra i klassen förstås... Det ska bli skönt i alla fall, att träffa alla kompisar igen och ja försöka få bra betyg, vi får se hur det går. :)

Men nu ska jag sova så att jag orkar gå upp i morgon... Förresten så ska jag börja blogga på allvar igen!! :) bra va? Jag ska liksom "börja om" bloggen, typ ta bort alla gamla inlägg och göra nytt så att det blir bättre!! Hoppas jag i alla fall :) Så fortsätt läsa min blogg för det är nu den börjar!!

Puss och godnatt hörni!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0