MYSA

Heej! :)
 
Eftersom att vi inte har något varm vatten här hemma just nu så har jag varit hos farmor och duschat :)
Fett nice! Jag älskar att duscha så himla skönt.. men strunt samma imorgon är vi lediga!! woopwoop! Typ dödsglad här, för vem vill gå till skolan när man kan åka till stan med sina bästa vänner?? Ja, inte jag i alla fall!! Aa, i morgon
drar jag till stan då med tjejkompisarna då, ska försöka tigga lite pengar från mamma elr vänta jag frågar
pappa istället, han brukar vara snällare haha ;)
 
Men ja just nu gör jag inget speciellt precis, ska ta och måla naglarna lite snabbt och sen blir
det nog sova.. behöver min beautysleep u know :) hahah
 
Elr så myser jag i min onepiece framför en film, får nog bli så istället för vem behöver sova??
YOLO, haha nya mottot
 
Puss på er nu ska jag måla naglarna <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0