REDAN.. :/

Aa, som ni kanske redan märkt är jag sjukt dålig på att uppdatera, så jag tänkte att jag skulle köra 30 dagars bloggning... Typ att jag gör en lista om ett ämna jag ska blogga om varje dag. Låter det bra? Bara för att få igång mitt bloggande, för jag brukar typ alltid glömma att blogga så jag hoppas att det här funkar :) Lägger ut en lista i morgon!!

Men i dag så har det inte varit en speciellt bra dag direkt, det var väl ganska roligt att komma tillbaka till skolan och så men bussen förstörde min morgon.. Den kom inte :/ så jag fick ta nästa, vilket gjorde att jag kom försent... Men skit samma vi såg ändå film sen så det va nice!!

Godnatt babes!! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0