DAG 12: FAVORIT BOK-FILM-TVSERIE

Bok- Okeej, jag har typ alltid svårt att välja en sak så det kommer antagligen bli flera... heheh! Men aa, just nu läser vi "cirklen" i skolan och den är faktiskt riktigt bra tycker jag, jag vet inte om det är en favorit men den är bra i alla fall :) Men annars gillar jag "vampire academy" serien, på böcker alltså <3 Men min favorit bok är nog "Glashuset" Den tyckte jag var jätte bra och ska läsa nästa snart, lovar!!
 
Film- Ingen aning!!! Finns så himla MYCKET fimer att välja på!! Men tror att om jag måste välja en så blir det nog "Taken" Fast nää, fast joo... eller jag vet inte :/ Den är bra i alla fall <3
 
Tv-serie- Jag ser inte så jätte många men av dom jag ser är nog favoriterna "Lying game" och
"Vampire Diares"!! <3 :) Fast sen är jag väldigt inne i "One tree hill" just nu men vet inte om det är en favorit, bara att den är bra än så länge <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0