DAG 13: JAG HATAR NÄR....

...något inte blir som man har förväntat sig eller när någon sviker, när dom lovar något och sedan inte håller det, visst det finns ju undantag som andra viktiga saker dom måste göra eller om man är sjuk.. men om man sviker bara för att man inte pallar, nää det gillar jag inte.
 
Sedan hatar jag också när föräldrar säger att man inte får göra något för att man kanske är "för liten" eller att dom måste kolla med varandra och sen är det för sent... usch! varför kan föräldrar inte vara lite snabbare för? ;) haha
 
Något mer jag hatar är när en tv serie tar slut eller batteriet på mobilen -.- det suger!! hahah
 
 
Men annars vet jag inte, det där var bara saker som kom upp typ direkt... <3
 
Btw, första dagen på dansen i dag eftersom jag var sjuk förra gången!! woopwoop! Det var fett kul!! Jag älskar verkligen att dansa! :D Amanda föresten, terminens tema är franska målare.. eller vi ska typ vara det i alla fall :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0