DAG 14: 10 SAKER JAG VILL GÖRA INNAN JAG DÖR

1. Åka till USA (snart check!!)
2. Åka till USA eller Canada och plugga ett år som utbytesstudent :)
3. Åka till alla ställen jag vill resa till :) (haha typ jorden runt ;) )
4. Se en One Direction konsert
5. Vara med i Ringette VM
6. Flytta till USA eller något annat roligt ställe :) <3
7. Lära mig surfa!!
8. Ha en hund som husdjur
9. Bli ihop med/gifta mig med en super duper kille (number 1!! Haha börja tänka på den låten bara för det haha)
10. Komma på hur man kan leva för alltid!!! Haha sorry YOLO, fan jag pissar på YOLO!! Jag är superman! Jag kan fan göra allt ;) hahaha <3

Hahaha aa det där var väl en lista lite snabbt, aa allt kanske inte blir sant, hehe jag syftar inte (oskyldig min) på den sista, nää! Aja, jag vill i alla fall ha ett bra liv :)<3 PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0