DAG 16: DAGENS LOOK

Aaa, hade planerat det här inlägget fett bra,,, fram tills min mobil cp:a sig -.- FML! Aja,skriver vad jag hade på mig i dag istället och så får ni bilder senare när det funkar igen :) bra va? aa vi säger att det äger haha :)
 
Okeej, jag har ett par rosa jeans på mig eftersom att mina andra är trasiga och i tvätten så hade inget val, men dom är liksom helt okej :) gillar dom fortfarande så.. Men har i alla fall köpt lite nytt i dag bland annat jeans så woop woop!! :) Till dom hade jag ett svart linne med typ spets högst upp både fram och bak :D Sedan hade jag min ljusa jeansjacka på mig inte för att jag har en annan men försöker beskriva så att ni fattar haha ;)
 
Åå, min mobil kanske inte lyckades publicera inlägget men på något mystiskt sätt kom dom
till datan i alla fall så här får ni se :) <33
 
  

Aa, så där var kläderna i dag då :) mkt intressant hahaa!!
Bilder på det nya får komma i morgon för ska ta och göra mig i ordning och sedan ta och sova :) behöver min beauty sleep u know <33
 
Godnatt finisar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0