DAG 17: MINA FAVORIT SKOR

Heej finisar!! ÅÅå, jag älskar skor!!! MEN, mina favorit skor okeej.. Aaa, asså jag har inte direkt några favorit skor men jag har en favorit typ av skor så, men det är ju typ samma sak så, vi kör på det :) Okeej, min typ av favorit skor är converse! Jag ÄLSKAR converse!! Tror jag har typ 7 par eller nått ;) I olika färger såklart!! Men av dom jag har just nu är nog mina med americanska flaggan mina favoriter så egentligen så kanske jag har ett par favorit skor ;) hahah När jag åker till usa så ska jag shoppa sönder med converse!! Hahhaa
 
Favorit skorna :D Amerikanska flaggan <33 Älskar USA!!
 converse, converse, converse, converse, converse , cola!! :D haha
 
Men aa, jag gillar andra skor med älskar högklackat med, fast jag har typ inga :'( Och på vintern gillar jag typ uggs :D Har aldrig haft äkta men det spelar ingen roll.. ;) Hahah Ååå, btw vart typ helt kär i ett har skor på bikbok's hemsida!! Men sen när jag åkte för att köpa dom så var dom slut!! Snacka om ledsen jag blev :'(

Dom här!!!! ÄLSKAR. JAG. SÅ. MYCKET. <333 LOVE!!
 
aAA, skor!! Puss hejdå :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0