DAG 18: OM MINA KOMPISAR..

MINA KOMPISAR ÄGER OK!? hahah nää fast joo okeej :) vi kör! 
Daniela och Nicole :)                                        Daniela, Amanda och Nicole <33
  
Melinda och japp det är jag. hehe fint ;)                                    Amanda och jag igen :) hahah
 
Manda- Hahaha, älskar att hänga med henne vi har typ samma konstiga humor och har typ alltid roligt tillsammans!! Vi går även på streetdance tillsammans vilket är gr8 :)
Melinda- Jätte snäll :) Man vet att man kan berätta saker för henne utan att vara rädd att hon ska berätta för någon annan :) Hihih ger även bra tips ;)
Danni- Hahaha, rolig och flummig :D Jätte schysst och så men önskar att vi kunde känna varandra lite bättre eftersom vi känt varandra så länge :P haaha dom där hatar du va? ;)
Nicco- Snäll och rolig :) vet att det går att prata med dig önskar bara att du kunde bo närmare så att vi kunde hänga oftare ;)
 
Okeej, det där var några av mina kompisar... asså jag har fler men det här är dom bästa!!
HAHAH FLUMMMM!! <33

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHA charmigt! XDD

2012-09-09 @ 23:15:53
URL: http://amandahakanssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0