DAG 20: NÅGOR JAG BORDE GÖRA OFTARE

Okeej, något jag borde göra oftare är att vara mer social på helger... Asså jag vet inte men det känns som jag typ alltid sitter hemma på helgerna. Så det ska ändras!

Och sen har vi, träffa nytt folk oftare.. Det hör väl oxå till att bli mer social ;) måste träffa nya personer :) Vill ha fler kompisar, helst några killar oxå haha!! Har typ bara tjejkompisar ;)

mm, sen borde jag springa/träna oftare på sommaren!!!! På vintern så är det ju ringette vilket gör att det är ganska många träningar.. Men på sommar har jag typ inget, vilket gör att jag måste springa!!

Jag kommer typ inte på något mer just nu.. Orkar inte tänka! Haha seg ;) men jag kanske kommer på något mer sen, vem vet? :) puss!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha du borde blogga oftare❤

2012-09-11 @ 00:03:37
URL: http://amandahakanssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0